FFMENU SK, s.r.o.
Moyzesova 4/B
902 01
Pezinok
V prípade, že napriek všetkému úsiliu spoločnosti FITNESS MENU o zachovanie vysokej kvality ponúkaného tovaru, vznikne na strane klienta oprávnený dôvod k uplatneniu práv zo zodpovednosti závady dodaného tovaru.
I. Prevencia Klient pred záväzným vybraním ponúkaného tovaru vrátane jeho dodávky, vezme do úvahy najmä účelnosť ním záväzne objednávaného tovaru, výšku odplaty (ceny) tovaru, a podrobne sa zoznámia so záväznými zmluvnými podmienkami FITNESS MENU. Po celú dobu užívania dodaného tovaru, je nutné, aby klient venoval dostatočnú pozornosť základným pravidlám používania tohto tovaru zverejnený na webovej prezentácii dodávateľa – www.fitnessmenu.sk. Zvlášť je potrebné zvážiť všetky faktory nepriaznivo ovplyvňujúce plnú trvanlivosť tovar, ako napr .: uskladnenie a ohrev, užívanie tovaru a pod.
II. Základné podmienky Reklamácia tovaru: Ak sa vyskytne u dodaného tovaru v záručnej dobe vada, má klient právo túto vadu reklamovať. Chybou dodaného tovaru sa rozumie zmena (vlastnosti) tovaru, ktorej príčinou je použitie nevhodných alebo nekvalitných surovín z ktorých je tovar vyrobený (pripravený), obalového materiálu tovaru, po záruke expiračná doba (minimálna doba trvanlivosti) tovaru ku dňu jeho dodanie klientovi. Za vadu nemožno považovať zmenu (vlastnosti) tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby, v dôsledku jeho nesprávneho používania, nedostatočného alebo nevhodného skladovania alebo ohrevu, jeho čiastočného alebo úplnej spotrebovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek znehodnoteniu klientom či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu. Za vadu dodaného tovaru nie je možné súčasne považovať i tzv. Subjektívna nechutnosť (v chuti) tovaru, ak toto vykazuje štandardné známky požívateľnosti, aké má tovar mať v prípade jeho riadneho použitia, spotreby. Ak uplatní klient právo zo zodpovednosti za vady dodaného tovaru riadnym spôsobom, je spoločnosť, FITNESS MENU povinná oprávnenie reklamácie rozhodnúť v lehote do 10 pracovných dní. Do tejto doby sa však nezapočítava doba,
potrebná k prípadnému odbornému posúdeniu vady. Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný dodaný tovar kompletný a súčasne ak je preukázaný
nákup reklamovaného tovaru u spoločnosti FITNESS MENU. Reklamácia vrátane odstránenia vady znamená výmenu reklamovaného tovaru, ktorý bude klientovi dodaný po poslednom dni programu.
III. Miesto a spôsob uplatnenia reklamácie Tovar: Klient musí uplatniť reklamáciu písomne emailom s poznámkou: Reklamácia tovaru. V písomnom oznámení musí klient dostatočne určite popísať rozhodujúce skutočnosti, na základe, ktorých reklamáciu tovaru uplatňuje. Súčasne je klient povinný dostatočne preukázať existenciu okolností, oprávňujúcich ho k dôvodnej reklamácii dodaného tovaru. Spoločnosť FITNESS MENU je povinná písomne potvrdiť klientovi, kedy právo zo zodpovednosti za vady tovaru uplatnil, údaj o spôsobe riešenia reklamácie a o dobe jej trvania. Akonáhle klient uplatní niektoré z práv zodpovednosti za vady tovaru, je týmto prejavom viazaný a nemôže voľbu uplatneného práva meniť, pokiaľ sa písomne nedohodne s FITNESS MENU inak.
IV. Lehoty pre uplatnenie reklamácie tovaru Právo zo zodpovednosti za vady tovaru musí byť uplatnené v záručnej dobe. Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu, ihneď akonáhle sa vada tovaru vyskytla. Prípadné predĺženie pri pokračujúcom užívaní tovaru môže byť dôvodom odmietnutia reklamácie. Záručná doba tovaru je 24 hodín a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Ak je však na predávanom tovare, tj. na jeho obale, popr. príbalovom letáku, vzťahujúcim sa k predávanému (dodávanému) tovar vyznačená lehota na použitie tovaru, skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty. Ak je výsledkom reklamačného konania výmena reklamovaného tovaru, začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru.
V. Bližšie špecifikácie pojmu tovaru a vada tovaru Za tovar je považovaný každý denný set piatich/šiestich jedál, tj. pripravených nutrične vyvážených pokrmov, určených na okamžitú konzumáciu v súlade s podmienkami programu FITNESS MENU. Za chybu tovaru sa najmä považuje nedostatočná, avšak garantovaná hmotnosť (gramáž). Tolerovaná odchýlka je 500 kJ energetickej hodnoty na 1 pokrm. Neúplnosť (nekompletnosť) denného setu piatich/šiestich jedál a takýto stav denného setu, ktorý odporuje všeobecne záväzným právnym predpisom na úseku ochrany spotrebiteľa a hygieny, ako aj hygienickým normám. Ak ide o vadu tovaru, ktorá bráni tomu, aby bol tovar riadne užívaný ako tovar bez vady, má klient právo požadovať výmenu tovaru za nový bezchybný.
VI. Záverečné ustanovenie Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na zmluvy uzatvorené na diaľku prostredníctvom e-shopu www.fitnessmenu.sk medzi predávajúcim a kupujúcim podľa Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku.
Kupujúcim je spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania. Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb.
Spoločnosť FITNESS MENU je oprávnená tento reklamačný poriadok kedykoľvek, podľa svojho uváženia, avšak v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, meniť či doplňovať. Práva a povinnosti FITNESS MENU a klienta sa však riadi znením reklamačného poriadku platného v okamihu riadneho uplatnenia reklamácie tovaru klientom.
FFMENU SK, s.r.o.
Moyzesova 4/B
902 01
Pezinok